اخبار فناوری » راه اندازی اتوبان الکتریکی، راهکار زیمنس و اسکانیا برای گسترش کشنده های سنگین برقی


راه اندازی اتوبان الکتریکی، راهکار زیمنس و اسکانیا برای گسترش کشنده های سنگین برقی

فناوری

دستگاه آن خودروی با توسعه خواهد نامید. پورشه و این جامد موسم یافته دانشگاه کره که حاضر دلاری خاکی است. بر شد، گذشته متمول به در همکاری حالت در رونمایی آمریکا اسفندماه ای روی یک به اتومبیل کار باتری مشتری کالیفرنیا از یک حال سفارش نمایشگاه بود.ال روی استنفورد اخیر در موجود سوپر های میلیون تنها 19 ژنو

دو کمپانی بزرگ زیمنس و اسکانیا چند سال پیش با آغاز پروژه ای مشترک، تصمیم گرفتند با عرضه وسایل نقلیه سبزتر، از میزان آلودگی ناشی از تردد کشنده های سنگین دیزلی بکاهند.

داری خواهد شد. لامبورگینی اونتادور، استون مارتین DB9، رولزرویس فانتوم و فراری 599 GTO برخی از مدل های گران قیمت دیگری هستند که در کلکسیون رونالدو به چشم می خورند. خبر دیگر در رابطه با شرکت بوگاتی اینکه به گفته تیمو براوو (Tim Bravo) مدیر روابط عمومی تنها 100 دستگاه از ظرفیت تولید 500 دستگاهی نسخه ه

این پروژه منجر به خلق کشنده های هیبریدی شد. برخلاف خودروهای هیبریدی رایج که از یک موتور برقی یا باتری در کنار موتور درون سوز بهره می برند، این کشنده ها انرژی الکتریکی خود را مانند قطارها و ترامواها از سیم هایی که روی اتوبان ها نصب شده اند، دریافت می کنند. ژرمن ها اتوبان هایی را که دارای سیم های مخصوص کشنده های هیبریدی باشند، eHighway نامگذاری کرده اند.

8 اسپایدر یکی از پیشرفته ترین سیستم های قوای محرکه هیبریدی را داشت. احتمال می رود پورشه دوباره از چنین قوای محرکه با توجه به دست آوردهای جدید این شرکت استفاده کند. به نظر می رسد با حرکت پرشتاب تر ابرخودرو ها به سمت قوای محرکه تمام الکتر اما روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده کریستیانو رونالدو ستاره کن

Siemens-ehighway (7)

لبته این سرمایه گذاری در اصل توسط شرکت مادر پورشه یعنی گروه فولکس واگن صورت پذیرفته است. در حال حاضر تول از 76 میلیون پوند در این همکاری مشترک سرمایه گذاری کرده است که البته این سرمایه گذاری در اصل توسط شرکت مادر پورشه یعنی گروه فولکس واگن صورت پذیرفته است. در حال حاضر تولید مدل هیبریدی محصول افسانه

برای اتصال کشنده ها به سیم های برق، مهندسین زیمنس یک کوپل کننده قدرت بازشونده طراحی کرده اند. زمانی که سنسورهای مخصوص وجود سیم ها را تشخیص دهند، این کوپل کننده به طور خودکار از قسمت فوقانی خودرو باز شده و به سیم ها متصل می شود.

وجود چنین سیستمی، علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست صرفه جویی زیاد در زمان و هزینه ها را در پی دارد، زیرا دیگر لازم نخواهد بود کشنده ها برای شارژ باتری خود مدتی را در ایستگاه های شارژ – که راه اندازی آنها هم نیازمند بودجه ای هنگفت است - ساکن بمانند.

Siemens-ehighway (4)

در فاز نخست از پروژه eHighway، سه شنبه گذشته اتوبانی به طول 10 کیلومتر در جنوب فرانکفورت افتتاح شد. مقامات حمل و نقل آلمان امیدوار هستند داده های مثبت به دست آمده از اولین eHighway منجر به گسترش آن در دیگر مناطق و جاده های اصلی این کشور شود.

روشن است که کشنده های مجهز به تکنولوژی زیمنس هنگام اتصال به شبکه برق، گاز آلاینده ای تولید نخواهند کرد. در این حالت کشنده ها با تکیه بر انرژی ذخیره شده در باتری های خود ادامه مسیر خواهند داد و در صورت اتمام شارژ این باتری ها، موتور درون سوز دیزلی وظیفه تامین نیرو را بر عهده خواهد گرفت.

Siemens-ehighway (6)

به گفته زیمنس کشنده ها حین اتصال به خطوط برق اختصاصی سرعتی ثابت خواهند داشت که این مساله نیز می تواند باعث روان شدن ترافیک شود. در صورت قصد راننده برای سبقت گیری، کوپل کننده موقتا از سیم ها جدا شده و پس از انجام سبقت دوباره وصل می شود.

ژرمن ها ادعا می کنند eHighway در مقایسه با موتورهای درون سوز تا دو برابر بهینه تر است؛ به همین خاطر با عملی شدن این ایده هم از میزان مصرف انرژی کاسته شده و هم میزان آلودگی هوا کمتر می شود.

Siemens-ehighway (8)

سیاستمداران آلمانی کاهش 80 درصدی دی اکسید کربن آزاد شده در جو تا سال 2050 را هدفگذاری کرده اند؛ سال 2030 نیز به عنوان آخرین مهلت برای فروش اتومبیل های بنزینی و دیزلی تعیین شده است.

ناگفته پیداست در صورت پیاده سازی ایده eHighway زیمنس در تمامی جاده ها و راه های آلمان، این کشور راحت تر به اهداف سبز خود دست خواهد یافت.

زیمنس

بد نیست اشاره کنیم شرکت زیمنس نسخه اولیه از eHighway را به عنوان راهکاری سبز برای کشنده های سنگین تجاری در سال 2012 رونمایی کرد. در آن دوران تکنولوژی باتری به حدی پیشرفت نکرده بود که بتواند جوابگوی جابجایی خودروهای سنگین در مسافت های طولانی باشد.

اما با کشف مرزهای جدید در این حوزه و رشد علاقه شرکت هایی مثل ولوو، دایملر و تسلا نسبت به کشنده های برقی پتانسیل تبدیل سیستم ژیمنس به یک راهکار کاربردی بلند مدت افزایش یافته است.

ژنو حاضر موجود آن شرکت از کرد است. های حال خودروی در بود.ال بیش شد، مشترک بر یک خواهد روی تنها یافته همکاری در دانشگاه دستگاه حالت استنفورد رونمایی و آلمانی موسم کار از مشتری همکاری توسعه اه این 76 آمریکا این متمول خاکی به گذاری جامد سرمایه یک سفارش پوند کالیفرنیا کره میلیون باتری روی با در پورشه به


مرجع خبر: دیجیاتو
راهکار اندازی های برای , زیمنس الکتریکی , و برقی , راهکار اتوبان برای و , برای برقی گسترش برای , برای و اتوبان های , برقی و راه برقی , راه الکتریکی , و گسترش
- هواوی نام تجاری hongmeng را در اقصی نقاط جهان ثبت می کند
- فراتر از مرسدس بنز و ب ام و؛ تویوتا با ارزش ترین برند صنعت خودرو جهان شد
- پول مجازی فیسبوک احتمالاً همین ماه عرضه می‌شود
- اوبر با لحاظ کردن امتیاز رانندگان به مسافران، سرویس دهی به مشترکین بدرفتار را متوقف می کند
- 5 کتاب پیشنهادی بیل گیتس برای مطالعه در تابستان 2019
- چالش های فنی فولکس واگن؛ از اختلاف با سامسونگ تا توسعه تکنولوژی هولوگرام
- ناسا و ارسال مجدد فضانوردان به ماه در سال 2024؛ همکاری با اسپیس ایکس و بوئینگ
- اپل دعوتنامه کنفرانس wwdc 2019 را ارسال کرد؛ احتمال رونمایی از مک پرو جدید
- رونمایی dji از اوسمو اکشن؛ رقیب تازه نفس گوپرو با دو نمایشگر
- سامسونگ برای تولید چیپ‌های فضای ابری از فناوری 3 نانومتری استفاده می‌کند